mandag 16. august 2010

Oppsummering fra ukens kamper

Jeg kan se at det er folk som har lurt litt på hvordan det har gått med resten av nordmennene i Sverige, og etter litt research og leting har jeg kommet fram til at de nordmenn som spilte i uka som var spilte relativt godt, vil egentlig gi dem karakteren "Bra". Her kommer i allefall de som jeg følger og de som jeg har klart å lete fra. Som dere kanskje har skjønt var det enklere å skrive om Hammarby da man har vært på kampen men jeg håper på å komme på flere fotball kamper så jeg kan gi flere referater.
  • Åtvidabergs norskespillere, Steinar og Glenn, spiller i dag, Mandag 16.aug kl 19.00 mot Halmstad.
  • IFK Norrköpings Eirik Dybendal spilte fra start mot Jönköping Södra. IFK tapte 2-1 etter at flere av de sentrale spillerene var ute. Eirik spilte en ok kamp!
  • Syrianska er oppe på kvalifiseringsplass etter 4-0 mot et tafatt Falkenberg.Dinko Felic fikk 10 min på slutten av kampen etter å ha kommet inn for Eks viking spiller Peter Ljeh.
  • Kim Roger Strand spilte ikke mot Väsby United da han er hjemme hos sin familie, gratulerer. Kim Roger med den nye papparollen.
  • Aram Khalili satt på benken under hele kampen da GAIS tapte mot AIK.
  • Christian Brink hade en stabil insats i kampen mot Degerfors. Brink ryddet bort ballen og vant de fleste nikkeduellene. Godt gjennomført kamp, en nykkelspiller.
  • Ardian Gashi kjempet på midtbanen til Helsingborg men dessverre holdt det ikke helt inn, IFK Göteborg klarte 0-0 mot serieleder Helsingborg.
  • Øyvind Gram spilte i kampen mot Malmö som endte med 2-0 til Malmö, etter en kamp som skulle vært spilte på lørdag, men ble flyttet til Søndag etter masse regn. Øyvind kom inn i det 72.min og gjorde et bra innhopp.

VIKTIG!!
I morgen kommer det exlusive saker her på bloggen!

//Christoffer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar