mandag 9. august 2010

Hvorfor blogge?


Jeg hadde tenkt å forklare litt om hvorfor jeg velger å blogge. Jeg er en normal gutt som er født og oppvokst i Norge før jeg reiste ut i verden som aktivitetsleder for et stort charterselskap. Etter et og et halvt år på blandt annet Kypros, Lanzarote og Gran Canaria (vil dere ha reise tips når Norge skal spille kvalifiseringskamper mot Kypros, si i fra). På Gran Canaria møtte jeg min samboer og vi flyttet til Sverige. Jeg fikk jobb med en gang (som norsktalende selger) i et av de største bilformidlerne i verden, HolidayAutos.


Althea Beach hvor jeg var aktivitetsleder.


Under en to års tid har vi diskutert sport og spesielt fotball og under VM 2010 fikk jeg en fiks ide om at jeg ville skrive referat fra kampene og skrive litt om dagens kamper. Dette gjorde tilslutt at jeg fikk involvert hele kontoret. Rett før VM var klart reiste jeg på ferie med min familie og jeg skjønte da at jeg hadde lyst til  å skrive. Det eneste som skulle sette en stopper for min ide var tiden. Som familiefar har man ikke all verdens tid. Men min samboer gav meg sin godkjennelse og her sitter jeg.





Spørsmål ble tilslutt hva skal man blogge om som får folk til å bli nysgjerrige og vil følge meg? Jeg tenkte mye på dette og kom fram tilnat jeg vil blogge om fotball. En kamerat av meg gav meg ideen om å blogge om nordmenn som spiller fotball i Sverige. Jeg bet pånideen og her har dere min blogg. Håper dere liker den og vil følge meg.







//Christoffer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar