onsdag 4. august 2010

Norske fotballspillere i Sverige del 2

Hei igjen.

Da har det blitt onsdag kveld og jeg tenkte fortsette fortelle om Norske fotball spillere i Sverige. I går fikk dere "møte" Petter Furuseth, Eirik Dybendal, Christian Brink, Ardian Gashi, og Dinko Felic. I dag skal dere få et lite møte med litt mer ukjente nordmenn. Men så absolutt like spennende.

Jeg tenkte at vi skulle starte i det matematiske hjørnet i dag med en matematiker. Øyvind Gram begynte sin karriere i Træff. Han gikk senere videre til Molde før han i 2006 besluttet at han skulle slutte med fotball for å flytte til København.  Han har spilt i Lyn FC og i Aalesund men i Sverige er han kjent fra Gefle IF. Han har vært en del av stallen i 2010.




Neste spiller er Mathias Gravem. Født i Sverige og oppvokst i Norge, men har norsk far så Mathias har norsk statsborgerskap. Mathias spiller for øyeblikket for Flens Södra IF i division 4, men har en fortid fra GAIS hvor han gjorde utrolige 104 kamper og 58 mål (!).Etter tiden i GAIS har det blitt litt fotball i Ljungskile SK og ikke minst i Qviding.


Mathias Gravem

I morgen får dere vite litt mer om norske spillere i Sverige. God natt og sov god. Snart kommer jeg også til å skrive litt mer om meg selv og hvem jeg egentlig er.

//Christoffer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar