onsdag 11. august 2010

Hvorfor vil jeg blogge om fotball?

Fotball, livets idrett. Hvor mange benytter fotball som en grunn til å komme vekk fra hus og hjem? For mange kan fotball være beroende, for meg er det selve livet ( foruten min familie). Jeg lever av fotballen.


Min familie, Marie og Leah.

I min blogg kommer dere til å få informasjon om nordmenn som spiller fotball i Sverige. Jeg skal forsøke å treffe så mange som mulig av dem og kanskje til og med snappe opp et intervju med noen av dem i blandt. Ettersom jeg selv bor i Stockholm blir det spillere som besøker lag rundt her.

Jeg håper en dag at jeg kan bruke mine fingrer til å skrive til folket men dette er en veldig bra begynnelse. Dersom du kjenner til flere navn enn de jeg nevner i min blogg er dere velkommen til å kontakte meg så jeg kan oppdatere meg selv.

Takk til alle som følger min blogg.
 
//Christoffer

1 kommentar:

  1. dette ser og høres spennende ut:) gleder meg til å se mer.

    Klem Søs

    SvarSlett