fredag 8. oktober 2010

FOC Farsta juniorer - JUNIOR ALLSVENSKAN 2011

Hallo alle sammen.

Shit så mye som skjer om dagen. Og ikke minst skjer det fort som attans!
Under en periode har jeg vært rundt omkring hos ulike klubber for å finne den rette klubben for meg.
Jeg har framført mine synspunkter og kommet fra til et valg som jeg er veldig fornøyd med.

Under sesong 2011 kommer jeg til å være juniortrener for Stockholmslaget FOC FARSTA.

For øyeblikket spiller de JuniorSM-slutspel og er fortsatt med. I helgen går bussen til Norrköping og "Nya Parken" hvor vi skal møte Eirik Dybendahls IFK Norrköpings juniorer.

IFK Norrköping ble allsvensk mestere for juniorer avdeling "Elite Norra" og kommer til å være et av lagene som FOC Farsta skal møte neste sesong.



Endelig skal trener karrieren begynne og jeg håper de som har mulighet til å se kampene virkelig gjør dette, for noe mer spennende enn junior fotball, framtidlige stjerner og skandaler skal man lete lenge etter.

//Christoffer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar