onsdag 8. september 2010

En klubb som lider!

For de av dere som vet hvem jeg er, og vet hvor jeg kommer fra er dette en oppmaning. For de av dere som ikke kjenner meg, men likevel ønsker å bli kjent med meg, evt hjelpe en klubb i nød er det bare å lese her.

Jeg kommer fra et sted som heter Grue, 3 mil nord for Kongsvinger, et av de dårligst stilte lagene i Tippeligaen. Jeg leste i dagens lokal avis (Glomdalen) at Vidar Riseth har satt i gang en auksjon på sine fotball trøyer som han har skaffet seg i løpet av årene som fotballspiller. Jeg vet ikke hvordan jeg kan hjelpe, men jeg håper de som leser dette kan bidra med noe.

Så dere spillere der ute i Sverige, Danmark og ikke minst Norge, har dere en klubb trøye eller en signert trøye som dere kan gi bort til Kongsvinger (KIL) tror jeg Vidar tar i mot denne med stolte armer. Dere kan sende den dirkete til meg, så sender jeg den videre eller til Kongsvinger Fotball direkte:

Kongsvinger Toppfotball,
Brugata 47 B,
2212 Kongsvinger (Gjemselund stadion)
merk: Vidar Riseth


Dere får også gjerne skrive at dere leste om klubben via min side.

Dere kan lese mer om Vidar Riseths auksjon HER.


//Christoffer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar