søndag 16. januar 2011

Ny sesong 2011..

Først vil jeg begynne med å beklage for de av dere som har lest min blogg tidligere. Jeg har virkelig ikke hatt tid til å oppdatere like ofte som jeg hadde håpet. Flere grunner var årsaken til dette, blandt annet min trenerjobb i FOC Farsta, men også tidsbrist.

Nå har dette løst seg, ved hjelp av iPhone app Blogpress! Fantastisk redskap! Jeg kan blogge når jeg vil! Kan definitivt rekommanderes!

Jeg skal forsøke å holde liv i denne bloggen også, det samme med min andre blogg, Livet som pappa.
Men jeg kan informere dere nå at Petter Furuseth har signert en ny kontrakt med Hammarby, så dere kommer til å kunne følge hans jakt på opprykk med Hammarby, samtidlig som Christian Brink fortsetter i GIF Sundsvall i hans jakt på opprykk til Allsvenskan!





Jeg kommer med mer informasjon så snart jeg har fått tid til å lete opp!

//Christoffer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar